Alla inlägg den 27 januari 2015

Av bella bexell - 27 januari 2015 10:00

Idag känner jag mej som ett levande lik.. Minns inte när jag var så trött som jag varit de två senaste dagarna..

Men livet och skolarbetet rullar på ändå, och helgen var fenomenal! I helgen var det ju öppethus på skolan och Emil & Matilda var och hälsade på Alex, Carolina hade en kompis hemifrån på besök och pappa, Alex och Ebba var och hälsade på mej. De lyssnade när vi spelade, vi va på en sväng på Börjes(ett måste), vi hängde på skolan, vi åt pizza och innan de åkte hem var vi även en sväng i Växjö och shoppade. Det var super mysigt att ha de på besök och jag saknar verkligen att vara hemma hos de jätte mycket!!

Igår va det dags för fotboll igen och det resulterade i att jag och Luciana va kvar till 23.00 och spelade, och även om jag som sagt är dötrött idag så va det ändå värt de! För vi hade så kul, trots att det var ett gäng som blev skadade..


Men det bästa med dessa dagar då, vad var de? Jo att jag fick en selfiepinne av pappa!

HAAADEEE

Ovido - Quiz & Flashcards