Alla inlägg under juni 2013

Av bella bexell - 30 juni 2013 22:58

Har varit på Adela och Wilmas konfirmation nu. Känns som jag bara ätit hela dagen.. Haha ne men de har varit jätte trevligt och jag har träffat massa från skolan som jag inte träffar så mycket på loven. Så trots att Ebba lurade mej så jag va i stan tre timmar för tidigt så har de varit en bra dag!

What happend?!..

Av bella bexell - 29 juni 2013 12:31

Om exakt en vecka är jag tillbaka till underbara Björkö och till Anton.
På lördagsförmiddagen ska jag, Max, Anton och en massa andra ungdomar sjunga på Björkö :) så om ni är i närheten kom gärna och kolla!

Litet smakprov från när Max och jag repade i torsdag,

Av bella bexell - 28 juni 2013 12:01

Två tröjor från Gina
Bh från Gina
Och shorts från New Yorker

Av bella bexell - 27 juni 2013 20:58

Påväg hem från Göteborg nu då.. Har tillbringat största delen av dagen med Max, oherre.. Så kul som jag haft undan har jag inte haft på länge! Precis va jg behövde :)
Vill inte hem..

Av bella bexell - 26 juni 2013 11:07

Vilken sommar de är då, bara massa regn.. Så va gör man? Jo musik på högsta volym och sjunger tills rösten spricker!!! :D

Av bella bexell - 25 juni 2013 20:11

Har de sådär lagom mysigt med mammi ?

Av bella bexell - 23 juni 2013 14:55

Vaknade vid 12 idag efter att ha jobbat på örs hela natten igår och när jag äntligen va klar så åkte mamma och jag in till alv för att kolla på nya emil miljön men vi hann inte kolla klart en hel föreställning förns de började spö regna.. Så nu är vi påväg hem igen.
Härligt sommar väder vi har!

Av bella bexell - 22 juni 2013 12:01

Börja nian efter lovet?.. De gick inte lite fort..

Ovido - Quiz & Flashcards