Alla inlägg under november 2013

Av bella bexell - 21 november 2013 16:19

Var i Stockholm igår och sjöng i Kungshallen med bland annat Mikaela Loord, hon kan va en av dom underbaraste människorna jag vet om!
Efter vi sjungit bjöd dom på mat och när vi va klara där så gick mamma och jag på stan i ca 4/5h innan vi gick till city terminalen då vi efter ett tag får reda på vårt tåg hem är inställt.. Men till sist löste de sej och vi fick åka hem en timme tidigare som va direkt tåg till Linköping så det tog typ 1/2h snabbare. Inget man klagar över ;)

Av bella bexell - 17 november 2013 21:53

                                             

Av bella bexell - 16 november 2013 09:24

Gick upp vid kvart över 6 idag för att Filip skulle iväg på sm och jag hade sovit där. Nu ska han vara iväg i en hel vecka.. Kommer sakna honom så?

Av bella bexell - 12 november 2013 19:30

Varit på sjukan i Västervik idag och kollat astman. Fick då även reda på att jag har en inflammation i luftrören/luftvägarna.. Och jag som ska sjunga i Stockholm nästa vecka?!
MÅSTE bli frisk!

Av bella bexell - 8 november 2013 18:29

Inte riktigt alla men dom första bilderna från när Ebba och Adela va på besök under lovet

Av bella bexell - 6 november 2013 16:36

Nu har äntligen låtarna från campen jag va på i slutet av sommarn kommit ut på spotify!

Om ni söker på true quality camp så hittar ni alla gruppernas låtar där. Min grupp hette True trouble och låten heter Love Is Just A Word! lyssna gärna!!

Ovido - Quiz & Flashcards