Alla inlägg under januari 2013

Av bella bexell - 31 januari 2013 18:39

Nu är jag på gång igen!! Varit ute och sprungit med Emelie runt samhället nu, kändes as bra. Nu ska jag verkligen börja träna på allvar igen!

Av bella bexell - 25 januari 2013 20:58

Haft en helt fantastisk dag! Först radiointervjun, där vi blev lite lurade och inte fatta att de va live sändning.. Men men. Sen åk jag, Kevin och Filip till Shalom och direkt vidare till fabriken och hålla föredrag om vårt projekt. Efter de genrep, och sist men inte minst, premiär! Gick faktiskt riktigt bra :) kör imorgon igen, Tagga Tagga Tagga!!

Av bella bexell - 18 januari 2013 18:09

Har nu officiellt överlevt hela kärleksveckan. Bortsett från att jag nästan förlorade min ängel så har veckan varit helt okej. Dock inte lärt mej så mycket heller.. Men kul har de varit :D
Lite bilder från veckans gång

Av bella bexell - 15 januari 2013 19:53

Insett att jag är världens bästa barnvakt!, men inte så svårt när man tar hand om världens finaste ungar <3

Av bella bexell - 11 januari 2013 21:31

Firar Filip med tårta och paket och hela köret nu. Känns så bra att få lite kvalitets tid med älsklingen <3

Av bella bexell - 10 januari 2013 21:47

Stöd när man har de svårt o jobbigt är de bästa som finns. Är så tacksam att jag har så fina vänner som får allt att kännas lättare. Älskar er verkligen!, tack <3

Hold on, pain ends.||

Av bella bexell - 7 januari 2013 19:06

Gick upp vid kvart över sju idag och åkte in till stan för att träna, så har tränat från 9 till 18.. Helt slut nu så blir sängen tidigt ikväll och imorgon börjar skolan. Behöver jag säga mer?, känner mej inte taggad för fem öre men får väl göra de bästa av saken. Puss och kram skumbanan!

Av bella bexell - 4 januari 2013 22:24

Haft en underbar dag med mamma i Göteborg! Har bland annat varit där och sjungit hos Marie, älskar henne så! Vill ni börja sjunga så hör av er till henne! :)
Sen hämtade vi upp Filip i Jönköping och åt och sen drog vi hem. Så här ligger jag nu helt utslagen i sängen och ska alldeles straxt sova. Så godnatt folket.

Ovido - Quiz & Flashcards