Alla inlägg under maj 2013

Av bella bexell - 30 maj 2013 19:50

Snart ny månad, snart ny vecka och snart sommarlov. Mår ändå relativt bra nu :) skolan rullar på och vädret börjar ju bli bättre igen.
Imorgon ska vi till gymnasiet oh kolla alla olika linjer och äta på restaurang skolan där.
Men nu kryper jag ner i soffan och inväntar att once upon a time ska börja :) puss och kram ! <3

Av bella bexell - 29 maj 2013 16:50

Hallå allihop!
Idag har vi haft friluftsdag med ett gäng från folkhögskolan och kört lite fotboll, brännboll, hoppat säck och lite andra lekar. De va faktiskt mycket roligare än jag trodde :)
Om nån timme ska jag och ett gäng till Greger Lönning för vi ska ha möte om fotbollsskolan som ska va i sommar där jag tydligen ska va med och va leder, hur de nu gick till. Sen ska jag packa lite inför morgondagen då vi ska öva lite inför kommande projekt.
Ha nu en fortsatt bra kväll alla som läser :)

Av bella bexell - 26 maj 2013 11:17

Igår va hela familjen i Husqvarna på släktträff och de va faktiskt roligare än jag hade tänkt mej. Fick träffa en hel del släktingar jag bara träffat som bebis. Fick bland annat träffa Lillemor som jag inte sett på 10 år, de va kul.
Nu idag ska vi kolla på Alex när han spelar fotboll mot Hultsfred och sen ska jag städa rummet och förhoppningsvis ut och springa.
Ha en fortsatt bra dag allihop! :)

Av bella bexell - 23 maj 2013 20:21

Typ värsta dagen i mitt liv, imorgon drar Filip till Spanien så han åkte tidigare till Ljungby idag där hans tränare ska hämta upp honom.. Så nu ses vi i te förens 4/5 juni..
Det har bara gått några timmar men de känns ändå som om jag snart går i väggen.. Vill ju ha min mysis hemma..
Så om jag är lite otrevlig mot nån av er som läser de här under dom 2 kommande veckorna så vet ni nu varför

Av bella bexell - 21 maj 2013 20:18

Känner hur mitt liv sakta börjar gå i bitar..

Men folk inser inte hur dåligt man mår förns nått extremt händer..

Av bella bexell - 19 maj 2013 11:37

Idag är de ingen vanlig dag för idagr de ebbas födelsedag, hurra hurra hurra! Idag fyller min finaste vän Ebba gpsen Eklund 15 år! Grattis på dej!
Och inte bara de utan idag har även jag och Filip varit tillsammans i 8 månader! Älskar min mysis :*

Av bella bexell - 19 maj 2013 00:40

Jaha då va de över, de som jag gått och väntat på i ett år nu. Kändes dock som de va mycket bättre förra året, låtarna va bättre och vinnaren va bättre menmen man får väl gratulera Danmark och jag får väl helt enkelt lära mej att tycka om låten för den lär väl spelas på radion konstant en lång tid framöver..
Personlig favorit ikväll va Finland och Litauen(de va dom som sjöng love kills va? Jag och länder...)
Jaja, Godnatt allihop!

Av bella bexell - 18 maj 2013 17:28

Haft en jätte mysig start på helgen. Va hos Melinda igår och sov där och gjorde massa bus inför idag, haha
Sen idag har vi ju då firat Ebba ute vid ryttargården, men innan de gick vi runt i hagen hos alla hästar och jag trodde dom skulle äta upp mej! Skojar inte!!
Sen fikade vi och gav henne presenter och lite. Efter de va jag, mamma, morfar och Rebecka och kollade på vimmerbys A-lag som vann med 2-1 mot Enskede jag nu blir de mat och ikväll Eurovision! ~ eufori ~

Ovido - Quiz & Flashcards