Alla inlägg under oktober 2012

Av bella bexell - 27 oktober 2012 13:46

Höst marken i alv

Av bella bexell - 24 oktober 2012 21:30

Åh! Har beställt resa till Egypten nu! Åker den 14november, de betyder att imorgon är de bara tre veckor kvar!
Längtar redan ihjäl mej! Galet lycklig!
De ända negativa är att jag måste stå ut en hel vecka utan min pojke..älskar han ?

Av bella bexell - 23 oktober 2012 07:32

Älskar när man går utanför dörren på morgonen och märker att det är kyligt ute. Älskar hösten!

Av bella bexell - 21 oktober 2012 21:19

Underbar kväll igår med Ella,Hanna, Amanda och Diana och även sällskap av Anton, Tobbe och Adam.. .
Hade jätte kul med tävlingar, spel, skratt, straff, cykelturer och snarkningar. Hoppas att detta upprepas.
Puss och kram och godnatt

Av bella bexell - 19 oktober 2012 22:00

En månad med min prins idag. Älskar honom över allt annat <3
Vore inget utan min man

Av bella bexell - 19 oktober 2012 07:46

Va ute på pw med Linnéa igår och myste lite. Uppfriskande!

Av bella bexell - 9 oktober 2012 21:45

Har nu officielt haft den jobbigaste, värsta, plågsammaste dagen någonsin.
Inte sovit mycket alls, fått kontakt med min farfar (vilket egentligen är positivt men blev så schockad) och brassarna åker inatt hem till Brasilien och kanske aldrig mer kommer hem.. Åh detta är jobbigt!! Gråtit jätte mycket nu.
Saknar dom redan <3

Av bella bexell - 7 oktober 2012 12:10

Har varit i kyrkan nu precis, och tro de eller ej då tig jag nattvarden jag som avskyr den så! Men nu hem och kolla på Pretty little liars och sen åka till talangscouten för han fyller år och så kommer Alexandra, Melanie, Annika och Matilda dit med! Åh längtar!

Ovido - Quiz & Flashcards