Alla inlägg under mars 2013

Av bella bexell - 31 mars 2013 16:31

Grattis Alvar 2år i efterskott! Gullunge <3

Av bella bexell - 31 mars 2013 12:46

Har varit i kyrkan och vi konfirmander har hjälpt till lite. Har även varit duktig och städat mitt rum :)
Sen vid 2 ska vi på kalas för lillfisen Alvar som fyllde 2år i torsdags.
Puss och kram och glad påsk!

Av bella bexell - 30 mars 2013 18:45

Hejsan allihop! Just nu ligger jag i sängen och njuter av mitt påsk lov.
I torsdags kväll kom Filip hit och vi letade påsk ägg lite tidigt, sen igår va vi och åt hos farmor med hela släkten. Sen senare på fredag kvällen kom nellie hit och vi kollade på let's dance och åt kladdkaka. Idag har vi varit i stan och handlat solat och lite, sen va jag hos Filip för han syster va på besök och hon ville träffa mej så jag drog dit ett par timmar.
Senare ikväll blir de förhoppningsvis att färga håret och kolla på fångarna på fortet. Mys!
Glad påsk på er alla!

Av bella bexell - 27 mars 2013 20:34

Veckan rullar på.. Bara en dag kvar i skolan innan påsklov.
Idag har vi haft massage på idrotten, vilket va jätte skönt! Sen så va jag kvar i stan med Filip när han vänta på hans tåg, då gick vi bland annat och kolla på lite kläder till mej som jag kanske köper när Moa och jag ska till stan imorgon. Sen när jag kom hem så tränade jag lite på låtarna till campen(bara åtta dagar kvar!!!), packade lite och laddade ner lite nya låtar.
De enda som saknas nu är våren!! Vill ha hit den NU!

Av bella bexell - 26 mars 2013 09:37

Är fortfarande sjuk men är i skolan ändå, får dock inte vara med på gympan så just nu sitter jag och glor när dom andra tjejerna spelar/leker Harry Potter medans killarna är nere i källaren och får massage. De kommer jag inte få vara med på imorgon heller!!! Jävla skit hals...

Av bella bexell - 24 mars 2013 15:19

Ber en bön till Gud att jag ska bli frisk så snabbt som bara är möjligt..

Av bella bexell - 23 mars 2013 12:52

Är fortfarande sjuk... Ont i halsen och lite feber, så får va lugn idag också.
Så kör på plugg hela dagen.. Kul!

Av bella bexell - 22 mars 2013 11:58

Hemma och är sjuk.. Fick åka hem från skolan igår och har inte blivit så mycket bättre under natten tyvärr.. Måste va frisk tills på måndag då vi har prov i franska revolutionen. Får vila lite till och försöka kurera mej. Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards