Alla inlägg under september 2015

Av bella bexell - 28 september 2015 10:41

Nu har jag varit hemma i ett par dagar och de har faktiskt känts riktigt bra.
Sen jag kom hem har jag hittills hunnit se tre fotbollsmatcher, shoppat med mamma, kollat alldeles för många glee avsnitt, varit ute på långpromenad och bara umgåtts med familjen.

Om ca 30min ska jag träffa Moa och Isabel och sen överväger jag att lägga mej ett tag igen, tycker de låter som en bra plan!

Av bella bexell - 11 september 2015 13:34

Inne i ny månad, nytt läsår och allt är allmänt bra.
Sitter just nu på bussen hem efter att ha spenderat 2veckor i lilla Tingsryd och trots att de känns oerhört bra att träffa familjen så kan jag inte låta bli att längta tills jag är hemma igen.

Sammanfattning av vad som hänt sen skolan började

- Elin och jag hade mysdag i Växjö
- Lusse fyllde år
- Lusse va med hemma i Vimmerby
- 1orna är på plats
- Tjejkväll hos SaraMari
- Har gått och gift mej
- Allt är bara allmänt kaos, som de ska va

Ja livet leker helt enkelt!
Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards