Alla inlägg under december 2013

Av bella bexell - 29 december 2013 19:59

Jaha då har ännu en dag passerat utan att jag gjort något speciellt.. Så är det någon som vill hitta på nått någon dag så bara hör av er! På kik, sms eller vad som! Känner mej nästan desperat efter sällskap just nu.. #alone

Av bella bexell - 25 december 2013 14:52

Här kommer bilderna jag lovade igår på julklaparna jag fick igår                               Hoppas ni också fått massor av fina julklappar som ni blev glada över för det blev jag iallafall! :D

Av bella bexell - 24 december 2013 22:28

Haft en jätte mysig dag med släkten med god mat och hur mycket fina julklappar som helst! Hade tänkt ta kort på en del och lägga upp på bloggen imorgon.
Så länge får ni nöja er med lite andra bilder från min dag

Hoppas ni haft en bra julafton allihop!

Av bella bexell - 19 december 2013 22:12

Har varit inne på tomtenatta och sjungit på torget då affärerna hade lång öppet. Tina Jaxen, Mathilda Lindström, Cornelia Lindell och Hanna Karlsson sjöng även, jätte duktiga allihopa!

Fick en jätte fin blomma av familjen Gustafsson/Ekholm med ett gulligt kort med fina ord. Tack så mycket för det!

Av bella bexell - 15 december 2013 18:01

Bilder från årets lucia firande i Gullringen.
Inte nog med att jag va lucia utan i år hade även jag och Linnéa(på bilden) 10års jubileum, 5år gamla va vi alltså på vårt första luciatåg men nu har vi gjort vårt

Kärlek till er alla <3

Av bella bexell - 8 december 2013 21:25

Efter en helt underbar julkonsert är jag nu på hemväg igen..
Har haft en toppen helg på Björkö och båda konserterna idag har gått jätte bra!! Är jätte nöjd och så glad att jag fick dela det här underbar nummer med underbara Stefan Bladh!
Pappa 2 <3

Av bella bexell - 6 december 2013 14:46

Sitter nu i bilen på väg till Göteborg för att spendera lite tid med familjen Kyldahl innan konserten på söndag. Ska antagligen träffa Stefan någon gång under morgon dagen också och då kommer även Matilda:)
Underbara människor hel bunten!! Kommer bli en toppen helg

Av bella bexell - 1 december 2013 15:13

Igår var jag på Hönö och sjöng på ett event för dom hemlösa och utsatta i samhället. Det var jätte fin scen och bra ljud och jag fick träffa en massa saknade vänner, verkligen jätte kul!
Idag vid klockan ett var jag inne och sjöng på julskylltningen i stan. Innan mej sjöng även Felicia Petersson och Tina Jaxen.

Ovido - Quiz & Flashcards