Alla inlägg den 15 januari 2015

Av bella bexell - 15 januari 2015 12:18

Idag är det torsdag och trots det är humöret på topp! Eftersom jag inte hade några direkta lektioner imorgon fick jag ledigt så jag kunde åka hem redan i eftermiddag för att få lite extra tid hemma. Vilket är helt underbart!

Men självklart älskar jag att vara i Tingsryd också, det har varit underbart att komma tillbaka och träffa allihop igen, sen att vi redan har fått ca 1000 uppgifter/prov som ska in de närmaste veckorna är kanske inte riktigt lika kul men glädjen man får av att vara här övervinner de negativa tankarna, den övervinner det mesta faktiskt.


Så nu har jag bara nån timme kvar i skolan för att sen gå hem, hämta mina saker, äta och sen gå till bussen för att spendera ca 4h för att kunna komma hem till Gullringen. Tanken är att jag ska överraska min lillebror som tror jag kommer hem i morgonkväll. Min lillebror är min ögonsten och ingen kommer någonsin kunna ersätta hans plats! <3


Ha en fortsatt bra dag så hörs vi! HAAAADEEEE

Ovido - Quiz & Flashcards