Alla inlägg under april 2013

Av bella bexell - 28 april 2013 20:01

Nu är konfirmationen över. Har haft redovisningar i kyrkan och bekräftat min kristna tro..
Sen va vi på pumpen och åt och jag fick massa fina saker. Har haft jätte kul under hela tiden vi har haft läsningar och läger men samtidigt är de skönt att de är över.

Nehe skola imorgon igen.. Men bara en dag i skolan sen tar jag ledigt! :D lycka <3

Av bella bexell - 26 april 2013 17:21

Varit ute och sprungit en runda efter att jag kom hem från skolan, 7km blev de. Inte illa med tanke på hur lat jag har blivit!
Nu ikväll ska jag packa lite inför nästa vecka då jag oh Melanie ska gå modell i Karlstad tisdag, onsdag, torsadag och fredag. Sen ska jag även träna på en låt som jag ska tävla med i Växjö imorgon, då får jag äntligen träffa Matilda och Annika Lundberg igen! :D
Nehe nu ska jag hoppa in i duschen så jag får något gjort.
Peace

Av bella bexell - 25 april 2013 11:40

Solen skinner, livet leker och bara 50 dagar kvar till sommarlov.
Jodå, jag mår bra

Av bella bexell - 24 april 2013 02:17

Jaha då har man varit och kollat på Justin... GAAAAAH VA HÄFTIGT DE VA!!! Allt va skit bra (förutom de att han va "lite" sen..) och han är ju så jwkdjwkejje snygg!! Är en överkänslig människa och gråter lätt men ikväll har jag gråtit extremt mycket! Så bra va de!
Nehe.. Nu är jag iallafall hemma och ligger ner bäddad i sängen så, godnatt på er folket!

Av bella bexell - 22 april 2013 07:28

En dag kvar till Justin!!! :D
Imorgon far vi mot huvudstaden Moa och jag och kollar på inte bara Justin utan även Omar Rudberg som är förbandet till Justin, sjukt coolt.
Och idag fyller även Moa år!! :D Grattis till min stora tjej!! <3
Grattis även till Linnéa Rosén som också fyller 15 idag!

Av bella bexell - 21 april 2013 20:37

Idag har man verkligen märkt att våren här! De har varit så varmt så vi har suttit ute i stort sett hela dagen sen jag kom hem från konfalägret. Ätit ute och hängt in alla sommarkläder. Och inte nog med det, har även varit ute och åkt moppe med John och Gabbe, då är de vår på riktigt!! :D ?

Av bella bexell - 20 april 2013 13:06

Framme på vårdnäs och har hunnit äta nu med. Efter maten skulle vi fika och jag drack choklad och spillde på mej.. Så nu har jag värsta snygga tröjan på mej, inte ?!

Av bella bexell - 18 april 2013 21:15

Idag är de ingen vanlig dag för idag är de MIN födelsedag! :D
Har fått mycket gratulationer och paket. Här är lite av de jag fått,
Har även fått mycket mer! Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards