Alla inlägg under september 2012

Av bella bexell - 19 september 2012 22:09

Åh så lycklig!
Du gör mej till personen jag vill vara inte den jag är och ett liv utan dej vore inte bara outhärdligt utan helt omöjligt <3

Av bella bexell - 16 september 2012 20:50

Tillbringade i stort sett hela dagen ihop med Filip, gud vilken underbar kille och Gud vad jag saknar honom redan!
Sen blev de jobb på pumpen med Emelie och eftersom jag inte har npn mottagning hemma(eller aa hade innan jag fixade WiFi) så sov jag hos henne och så drog vi på hockey nu på eftermiddagen. Toppen helg med andra ord! <3

Av bella bexell - 1 september 2012 20:13

De här blev ju inte riktigt som planerat. Åkte visst hem nu istället så just nu sitter vi på tåget och har kommit enda till Norrköping. Men har ändå haft världens bästa helg me Moa! <3


Av bella bexell - 1 september 2012 14:47

Lady gaga igår, magiskt!!!
När hon körde sin show och dansarna och kläderna, jag dog!
Idag blev de shopping med Moa än så länge har jag hittat saltvatten spray, ett Guns N roses linne och en vit T-shirt. Nöjd och har ändå inte gjort av me för mycket pengar.
Ikväll blir de italinsk resturang me Linda och Simon, mums!

Ovido - Quiz & Flashcards