Alla inlägg under december 2015

Av bella bexell - 26 december 2015 00:23

Ja ännu en jul har gått och jag är nu rikare både på pengar, kläder, smycken, andra materiella ting men framför allt på leenden och kärlek.
De är få saker som slår när hela släkten är samlad och bara umgås!
Hoppas ni haft en underbar jul och god fortsättning!

Kärlek till sista bilden som va en utav favoritpresenterna!

Av bella bexell - 16 december 2015 11:16

Snart är de äntligen dags för jullov och med det tillkommer även alldeles för mycket stress.

De senaste 2-3 veckorna har bestått av 511 upgiften,redovisningar och prov som skulle göras, en liten tripp till skåneland, examinationer och rep, mycket rep.

Nu har jag bara en "skoldag" kvar innan jag beger mej upp till lilla Gullringen igen och jag börjar lovet med spelning på hemmaplan, tomtenatta imorgon klockan 21.00 på torget i Vimmerby, tillsammans med Elin. Så har ni vägarna förbi tycker jag ni ska komma förbi och titta!  

Resterande tid kommer jag (förhoppningsvis) lägga på att umgås med familjen, ta tag i träningen, vila och bara ha de gött!

                                 



Ha en fortsatt bra dag, ta hand om varandra och drick mycket te!











Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards