Alla inlägg under april 2014

AMB

Av bella bexell - 27 april 2014 12:57

Glömde ju lägga upp bilden jag tog på mej och Andreas igår men här kommer den

Av bella bexell - 27 april 2014 12:56

Kan man göra annat än att älska de här vädret?! Har legat ute i nån timme nu och börjar redan se brunare ut,
Underbart!

Igår var jag, Melanie och Caroline på Amb i Tingsryd på kntagningsprkv, det var jätte kul och det gick även super bra! Va jätte nöjd med alla momenten utan teoriprovet möjligtvis och som tur är så har det inget med oh göra om man kommer in eller inte. Efter intagningsprovet träffade vi Annika och Matilda Lundberg i Växjö och fikade&pratade jätte länge så kom inte iväg förns 8/halv 9 därifrån.
Men de bästa under dan måste helt klart varit att då träffa Andreas Carlsson, Gud så bra den mannen ser ut! Sjukt bra verkligen!

Men imorgon är de måndag, lovet är slut och det är bara att bege sej till skolan igen.. Vet att vi ska göra näp i fysik då också, labben. Kul start på veckan..

Av bella bexell - 24 april 2014 14:23

Tiden går fort och nu är det bara 50 dagar kvar i grundskolan, så just nu sitter jag tillsammans med Nellie och pluggar matte nere vid dammen och hoppas på att provet jag ska göra efter lovet kommer gå bra.
Fick reda på igår att jag inte alls är underkänd i tre av fyra områden i matten utan bra ett av dom.. Kul!
Så lite av stressen har släppt nu iallafall.

Såhär fint har vi de :)))

Av bella bexell - 22 april 2014 21:47

Nu är jag hemma igen efter två helt fantastiska dagar i min favorit stad.
Igår var jag hos Marie och spelade klart people like us och även hit me with your best shot som jag antagligen kommer tävla med i vår. Sen så övade vi även inför dagens projekt. Jag har nämligen varit i tuff studio hos John Ballard och spelat in ett medly jag och en kille som heter Simon Agustsson ska göra ihop på en skiva som heter Funky kids.
Det har varit en toppen dag i studion trots att de tvingade mej lägga stämmor på några av låtarna vilket jag hatar..
Det är väl ingen vidare överraskning om jag säger att jag spenderat ett par hundra på kläder även idag och köpte även en till VS och pappas komentar om de va " vafan ska du me så många parfymer till? De räcker väl med en?" Jajo men nej de gör de inte lilla pappa!

Imorgon ska jag in till stan på lovskola, tagga!..

Av bella bexell - 20 april 2014 16:29

Just nu kan man ju bara inte vara på dåligt humör! Det här vädret är helt underbart!! Snälla stanna kvar här nu!

Hade förresten en jätte bra födelsedag i fredags. Massor av dina presenter och på tok för mycket tårta.. Sen igår va jag och Melanie och sökte till idol också, sjukt spännande upplevelse! Och de va faktiskt inte så hemskt som många tror.

Av bella bexell - 17 april 2014 15:19

Alla nior va på teaterresa i Norrköping i går och trots att teatern va en av de sämre jag sätt så va de ändå en jätte bra dag! Lite sorgligt att de det inte kommer bli många fler såna dagar med det gänget

Och självklart spenderade jag lite pengar på ännu mer kläder;)

Av bella bexell - 12 april 2014 20:11

Var i Vetlanda idag för att skåda mitt favorit lag då de hade seriepremiär. De fick tyvärr stryk med 1-0 men laget de möte tror man redan nu kommer vinna serien och Gullringen sköte sej bra så de är inget att klaga på.
Nu taggar vi till hemmapremiären den 18(min födelsedag)!

Av bella bexell - 8 april 2014 20:15

Orkar inte mer nu!
Nationella prov alla dagar denna vecka.. I spanska(x3), fysik och matte.. FAN VA KUL! eller inte...
Sen är de verkligen fel vecka i månaden för de här också! Vill bara gömma mej under täcket för att sen komma fram igen typ i börjar av maj. Men de är väl ok?

Ovido - Quiz & Flashcards