Alla inlägg den 3 januari 2015

Av bella bexell - 3 januari 2015 17:18

Nytt år, nya möjligheter!


Nyår spenderade jag inne i stan, och när jag säger stan så menar jag faktiskt Vimmerby, tillsammans med Melinda, Hanna, Hilda, Julia, Moa, Adela, Isabel, Alexander, Joschi, Emelie och John. Underbar kväll och det kändes verkligen jättebra att få träffa alla igen! Sen har jag spenderat årets första dagar med att hjälpa mamma med hennes flytt.

Men nu sitter jag och Alex i huset med pappa, de kollar hocky och jag ska försöka plugga lite. Och snart bär det av mot Tinsryd igen, på onsdag redan, lovet har gått så fruktansvärt fort! Men innan jag beger mej ska jag hinna åka och hälsa på Melinda i Linköping och åka till Göteborg för att ha sånglektion hos bästa Marie! Som jag saknat henne<3


Hoppas alla har ett bra avslut på jullovet och så önskar jag mej själv lycka till med matte läxan, det kan jag verkligen behöva!

Ovido - Quiz & Flashcards