Alla inlägg under december 2012

Av bella bexell - 25 december 2012 15:34

Tack alla som gjorde min dag fantastisk igår! Fick ungefär lite över 50 julklappar, bortskämd jag vet..
Men mina absoluta favoriter va 1D grejerna jag fick. Måste nog nästan va den lyckligaste tjejen i världen som har de så bra!

Av bella bexell - 24 december 2012 23:16

Jaha, då va julafton snart över. Jag har fått många fina och bra paket, hoppas ni fått de oxå. Hoppas hela er dag har varit bra och att fortsättningen blir lika bra den, om inte ännu bättre. Kram på er alla!

Av bella bexell - 23 december 2012 19:36

Dan före doppare dan'

Av bella bexell - 22 december 2012 19:03

Älskar verkligen dej mamma! Du är allt och jag är inte hel utan dej. Tack för att du finns i mitt liv, och du?, lämna mej aldrig <3

Av bella bexell - 21 december 2012 18:32

Fått julklappar från mina två favokillar!
Filip och farfar. Älskade farfar <3

Av bella bexell - 19 december 2012 15:54

Sitter och kolla på videoklippet med Nina som snackar om orrar, dör så grym!! Haha
Har myst ner mej i soffan med myse filten och te och orkar verkligen inte röra mej en centimeter men måste la försöka ta mej till duschen för jag är as varm efter dagens lekande i snön.

Av bella bexell - 10 december 2012 21:06

Älskade jul <3

Av bella bexell - 7 december 2012 16:35

Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått, sanna vänner kan man alltid lita på. När du kom behövde jag en vän, sanna vänner kommer alltid igen.
Asse, att vi är vänner över huvudtaget kan anses som underligt men jag skull inte vilja ha de på nått annat sätt. Så glad att kunna kalla dej min bästavän. Mega kramar till dej min vän <3

Ovido - Quiz & Flashcards