Alla inlägg under augusti 2013

Av bella bexell - 28 augusti 2013 20:16

Varit med Moa efter skolan och vi va oh åt på kinan, drack kaffe och varit på friskis&svettis! Om alla dagar ändå varit som idag! <3

Av bella bexell - 24 augusti 2013 18:02

Har varit på rix fm i Linköping med Mathilda och fick då träffa min efterlängtade Lili!! Va jag saknat henne :')
Sen idag va jag och Mathilda hos Moa och red på Non Stop och sen gjorde vi chockladbollar. Efter de hann vi även mer att kolla vimmerbys A-lag och ikväll ska jag jobba på örs:) fullt upp vare ja..

Av bella bexell - 23 augusti 2013 14:54

Första veckan i skolan avklarad.
Och idag va de skolfoto, Inte nått jag sett fram emot direkt.. Men de gick ändå helt okej.
Sen ikväll ska jag och Matilda på rix fm i Linköping! :D

Av bella bexell - 20 augusti 2013 07:22

Gud va dålig jag varit på att blogga sista tiden! Ska skärpa till mej nu!
Men sista veckan på lovet va jag i Göteborg på lägret Marie hade och de va såå kul! En upplevelse som jag aldrig kommer glömma.
Sen va de ju första dagen i skolan igår.. Ny klassföreståndare, ny so:lärare, har inte fått våra scheman än och inte nog med de, idag ska vu ut och PADDLA KANOT?! Va är de för påhitt?! Inte okej..

Av bella bexell - 10 augusti 2013 23:45

Blev så otroligt glad av att få de här meddelandet, så kul att nån uppskattar de man gör <3

Av bella bexell - 10 augusti 2013 22:28

Har de såå mysigt med kärleksfilm i ett kolsvart rum ihop med Matilda!

Av bella bexell - 6 augusti 2013 22:26

Idag har jag varit ute och sprungit, packat en hel del inför nästa vecka då jag ska på sång läger på Björkö och nu på kvällen har jag, pappa, Alex och Ebba varit på speedway i Målilla.
Kändes så skönt att träffa henne igen och prata av sej lite. Bästa är hos <3

Av bella bexell - 5 augusti 2013 21:55

                      

lite fina bilder jag ville ha till mobilen :)

Ovido - Quiz & Flashcards