Alla inlägg under januari 2014

Av bella bexell - 30 januari 2014 06:20

Har varit inne på vs och köpt en body splasch och ett par trosor och nu sitter vi och äter lite frukost och väntar på att vi ska få gå på flyget.

Vet inte om jag kommer ha wi-fi nere i Egypten så vi får väl se när vi hörs igen. Ha de bra hemma i kylan, puss och kram! <3

Av bella bexell - 26 januari 2014 11:53

Har haft mina favorit brudar här sen igår morse. Vi har varit i simhallen, badat bubbelbadkar, ätit MASSA mat! Och haft jätte roligt och skrattat så jag har träningsvärk i magen.
Så luckligtlottad som jag så fina vänner som er tre.
Isabel, Ebba och Adela. Ni är guld värda! <3

Av bella bexell - 25 januari 2014 15:18

* är beroende av choklad
* har alltid en vs parfym i väskan
* sover alltid på vänster sida av sängen då den andra sidan är Filips sida(även när jag sover själv)
* tror att Pretty little liars är verklighet
* har svårt att motstå killar som skriver gulliga saker
* äger alldeles för mycket kläder
* har fortfarande VHS filmer framme
* har dålig humor
* svag för människor som pillar mej i håret(speciellt Isabel)
* älskar ljudet av Adela, Ebba och Isabels skratt

Av bella bexell - 24 januari 2014 18:54

Har varit ett riktigt bra avslut på en jobbig vecka.
Filmen från konserten vi satte upp till förmån för Min Stora Dag för ett år sen har äntligen kommit och den blev jätte bra! Är så stolt<3
Vi har fått reda på resultatet på svenska topplistan och denna vecka klättrade jag mej upp till en första plats!! Så himla glad! Tack allihop som röstar varje vecka, ni är verkligen pärlor!
Idag va ju sista dagen på hälsoveckan. Deg har varit jätte roligt och fruktansvärt jobbigt.. Idag har jag slittit häcken av mej och resulterar inte det i träningsvärk imorgon blir jag riktigt förvånad.

Imorgon kommer några av mina favorit tjejer hem till mej för att ha en hel helg full av träning, spa och mys.
Älskar mina vänner SÅ mycket, kärlek till er! <3

Av bella bexell - 23 januari 2014 21:00

Har hälsovecka i skolan och idag har vi fått testa på bland annat blindfotboll(kan vara bland de svåraste jag testat!!) och även olika sporter när man är rullstolsbunden och jag måste säga att jag är sjukt imponerad av alla med något handikapp som trotsar de och forsätter med det man älskar. För om de var nått jag lärde mej idag är att man måste kämpa för att ta sej någonstans.
Så all eloge till alla där ute som kämpar och lever sin dröm <3

Bild från idag när vi testade rullstols innebandy:)

Av bella bexell - 22 januari 2014 06:50

Idag är sista dagen att rösta på topplistan, jag har nummer 7 och min kompis Emma staaf är uppstickare och har nummer 12. Glöm inte gå in på Facebook och rösta, ni har till 21.00 på er. Tack på förhand <3

Av bella bexell - 18 januari 2014 23:03

Hunnit med mycket under dagen, varit i stan och köpt in lite VS och solat sen har småkusinerna varit här och så vi badade lite i bubbelbadkaret som nu är användbart.
Nu kom jag precis hen från gymmet eftersom Jonte släpade dit mej nu på kvällen.. Så har haft premiär där skadade varken mej själv eller nån annan så gjorde ju nått rätt iallafall;) haha
Sov gott allihop

Av bella bexell - 17 januari 2014 22:23

Känner mej ganska stolt när jag inser att jag tränat 3 gånger den här veckan och har bestämd med Emma att vi ska ut och springa imorgon.
Plus två träningspass förra veckan och nu hälsovecka på de, SKA ha den där drömkroppen!!

Ovido - Quiz & Flashcards