Alla inlägg under oktober 2013

Av bella bexell - 31 oktober 2013 14:07

Igår hade jag Ebba och Adela på besök. Vi fixade med alla kakor som kommit hem(vi sparar ju till klassresa), gjorde egen pizza, fotade och lite. Korten kommer komma upp på bloggen så fort jag får dom skickade till mej:)

Nu sitter mamma och jag i bilen på väg till Göteborg för sånglektion hos Marie på Ljuvatoner. Den har gpngen ska jag jobba med & spela in wreaking ball av Miley Cyrus. Och ikväll/inatt släpper mamma av mej i Vimmerby för jag ska hjälpa till på halloween övernattning i stallet där Ebba rider, bilder på de kommer också så småningom.

Ha de gött!

Av bella bexell - 20 oktober 2013 14:26

Ligger på sjunde plats den här veckan så glöm verkligen inte att rösta! Vill verkligen vara kvar på listan <3

Av bella bexell - 14 oktober 2013 18:18

I fredags när vi kom upp till Stockholm va vi ute och åt sen på kvällen var jag, Filip och mamma på bio. Grown ups 2
På lördagen va vi på stan från 10.30 till 17.30 Va helt slut efteråt! Men lite fick jag allt med mej hem från huvudstaden, bland annat en blus från Hollister, en vinterjacka från Inter sport och en till blus från monkie. Den natten sov vi hos Ammies sambos bror. Sen på söndagen var de dags för tävling och det gick faktiskt jätte bra! Jag sjöng You shook me all night long av ACDC. Videoklipp finns på Camilla Bexells(min mamma) Facebook och där finns även bilder från framträdandet.
Här har ni lite bilder från resten av helgen som dessutom varit super bra!

Obs

Av bella bexell - 8 oktober 2013 21:29

I förr förra inlägget skulle de stå " jag kände honom inte personligen"..

Av bella bexell - 8 oktober 2013 21:18

Om det inte går att ta sej in på länken via mobil så kan man testa via dator eller kolla min twitter, Bellabexell, där finns den

Av bella bexell - 8 oktober 2013 21:16

Genom att gå in på den hör länken http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=8105#.UlRXkKUBz_8.twitter och fylla i uppgifterna som stor så hjälper ni till att hindra en helt oskyldig kille från att skickas här ifrån.
Jag känner honom personligen men tycker ändå att det är sjukt orättvist att göra så! Så strunta inte bara i det här nu utan fyll i och ge honom ditt stöd!

Av bella bexell - 8 oktober 2013 19:27

Sagt hejdå till resten av grabbarna. Kommer sakna dom så..

Av bella bexell - 6 oktober 2013 16:05

1 poäng fick vi och slipper nu kvala, FAN VA GÖTT!!

Ovido - Quiz & Flashcards