Alla inlägg under augusti 2012

Av bella bexell - 20 augusti 2012 22:00

Första dagen i skolan avklarad :) de gick ju ändå ganska bra och jag längtar tills imorgon.
Men ska sova så vi hörs förhoppningsvis imorgon. Kram /B

Av bella bexell - 16 augusti 2012 22:39

Haft världens bästa dag i norrköping med världens bästa brud Emelie. Vi tog tåget från Vimmerby halv 8 i morse och va där halv 10 och åker hem nu.
Vi har shoppat, solat, lekt, träffat kändisar, fått autografer/kort/skivor, varit på konsert, ätit och jag har sett Eric saade igen! Jag är kär!!!, jag tjöt när han kom ut på scenen! Men då va tyvärr mobilen död så kunde inte filma eller ta kort.. Men jag har skrickit så jag inte har någon röst kvar.. Toppen om man tänkte på hur min helg ser ut.
Och Gud, Ulrik munther! Vilken pudding! <3

Av bella bexell - 14 augusti 2012 18:29

Vart tog tiden vägen? Känns som igår vi alla satt i kyrkan och grät för vi inte ville skiljas åt. De känns inte alls länge sen jag låg uppe i mammas knä och grät för jag verkligen inte ville börja högstadiet inne i Vimmerby, men de är ju ett helt år sedan.
Sommar lovet är snart slut, 6 dagar har vi kvar. Så njut nu!

Av bella bexell - 13 augusti 2012 13:33

Här bakas det för fullt! Ebba, Adela och jag har gjort ca 40 bullar och nu håller vi på med 40 till, plus att vi håller på att göra pannkakor till middag, mumssssssss!!

Just nu sitter vi alla tre och kollar ut genom fönstret i väntan på att Ellinor kommer,.... Nu kom hon!! :D


hörs ikväll /B

Ovido - Quiz & Flashcards