Alla inlägg under september 2013

Av bella bexell - 26 september 2013 14:53

Igår efter skolan hängde jag med Mathilda hem. Ojesus!, tror inte jag ätit så mycket på väldigt länge om ens nånsin!
Första fika, sen mat och på kvällen hade vi massa olika frukter som vi doppade i choklad! Så kunde inte resa mej ur sängen.. Och nu på morgonen gjorde vi American panncakes, väääldigt gott!!
Bra start på långhelgen ?

Av bella bexell - 21 september 2013 18:14

Nyligen hemkommen från Boxholm där vi va och kolla på Gullringen, och äntligen kom vinsten! 2-1 till Goif!!
Innan de va vi och shoppa loss i Linköping, blev en hel del idag.. Men vafan, YOLO

Av bella bexell - 20 september 2013 20:48

Firade 1 år med min älsklings kille igår. De va helt underbart!
När jag kom låg de ett kuvert i mitt skåp med ett paket och ett jätte fint kort där han hade skrivit en jätte gullig text och längst ner stod de, "din dag har bara börjat.. <3"
Och så va de, efter skolan va vi och åt och när vi kom hem till honom(och tillsist fick komma in i hans rum) så hade han släkt ner och tänt en massa ljus och de va bara allmänt mysigt!!
Så fick jag paket, bland annat ett jätte fint halsband som jag är helt kär i och en jätte fin ram med ett kort på oss i. Sen fick han sina paket. Efter de myste vi ner oss i hans säng och åt godis, kolla film och hade de allmänt mysigt!
Är så kär så de finns bara inte! <333

Av bella bexell - 18 september 2013 19:05

Av bella bexell - 16 september 2013 20:42

Sitter bänkad framför idol med Alex och mamma och känner suget efter att få sjunga..

Av bella bexell - 13 september 2013 21:45

                              lite mer bilder.. fast på mej och bästa <3

Av bella bexell - 12 september 2013 07:36

Igår efter skolan kom Emelie över så vi kunde fixa lite med London projektet, så här slutade de

Och idag ska jag och Moa måla allt:)

Av bella bexell - 10 september 2013 18:52

             

Ovido - Quiz & Flashcards