Alla inlägg under juli 2012

Av bella bexell - 21 juli 2012 22:48

Första dagen har gått, en dag kvar nu då.
Här har ni lite vackra bilder på mej och frugan!


Av bella bexell - 21 juli 2012 10:00

Nu sitter vi i bilen mot skara!
Jag fick med mej min underbara fru som ska joina oss!
Och vi har de bra vi här bak i bilen, och vi leker och skrattar och har oss ;)
Ha de bäst alla fina ! <3

Älskar dej min prinsessa Diana! :*

Av bella bexell - 19 juli 2012 21:20

Nu, efter en lång bilresa hem från Stockholm, är vi äntligen hemma!
Men de är bara packa upp och packa om igen eftersom vi på lördag åker till skara. Ha de gött <3

Av bella bexell - 18 juli 2012 19:41

Nu åker vi snart över gränsen till finland. Så kommer inte kunna skriva någonting.. Men ska blogga så fort jag är i Sverige igen! Lovar

Av bella bexell - 18 juli 2012 12:21

Här är yttligare lite bilder från gårdagen, fast denna gången efter att regnet och haglet upphört.
Vill oxå tacka alla som var med och gjorde min dag grym!
Och tack alla som röstade på mej i Strömstadstjärnan! ?

Av bella bexell - 17 juli 2012 14:56

Trots att de regnar,åskan,blixtrar och haglar så har vi de bra här på grönan me familjen Gustafsson.
Och snart blir de mat! MUMSSSS! ;*
Här är lite bilder från dagen medans vädret fortfarande var bra ?

Ovido - Quiz & Flashcards