Alla inlägg under juni 2014

Av bella bexell - 29 juni 2014 21:28

Spenderade hela förmiddagen på alv tillsammans med mamma och Alex och har kommit fram till att de inte går att må dåligt där!
De faktum att det är hela fem år sedan jag jobbade där känns helt sjukt.. Tiden går otroligt snabbt

Av bella bexell - 25 juni 2014 15:23

Har fått besked från Amb nu och i augusti flyttar jag till Tingsryd!!!
Super lycklig!!!! Finner inga ord för denna glädje!

Slipper äntligen Vimmerby kommun!:D

Av bella bexell - 25 juni 2014 11:32

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Åsas 15årsdag, HURRA HURRA HURRA!!
Hopppas du får en bra dag nu.

Hoppas vi ses snart också saknar dej <3

Av bella bexell - 24 juni 2014 20:35

Mammas och mina bakvärk för kvällen;

Av bella bexell - 23 juni 2014 17:47

Idag var första dagen på sommarjobbet. Och nu är jag ännu mer övertygad om att jag måste ha ett av de bästa sommarjobben man kan ha!
Och nu beger jag mej snart till Målilla för att kolla på speedway och framför allt på Darcy Ward ;)

Av bella bexell - 18 juni 2014 22:34

Idag började jag dagen med att åka in till stan för att träffa Ebba och prata lite om allt möjligt, sen kom även Emma in så vi begav oss ner till alv. Ebba skulle jobba men Emma och jag sprang runt och va lyckliga som små barn!
Sen var jag nere på gullemon och 3poäng fick vårt underbara lag idag, välbehövligt!

Imorgon får jag fin besök av min absoluta favorit person på hela jorden<3 längtar!

Av bella bexell - 17 juni 2014 21:29

Idag var det dags för ett besök på sjukan igen.. Som tur var skulle jag bara kolla upp astma och allergi men när vi väl var där så kom vi fram till två saker som kan ha orsakat hur jag mådde efter Vimmerby loppet i maj.
Antingen korsallergi eller vcd.
Så ska till sjukan en gång till i sommar för att kolla upp om de är vcd som är en diagnos som unga högpristrerande tjejer/tjejer med höga krav på på sej själva kan få. Men det är inget allvarligt iallafall :)

Efter besöket på sjukan åt jag och mamma Kina mat och gick på stan och planerat lite inför midsommar.
Midsommar.. Alltså kommer beskedet från Amb nästa vecka.. Håll alla tummar!!!

Av bella bexell - 13 juni 2014 16:26

Idag är dagen kommen. Alla vi 98:or har gjort vårt i grundskolan och nu väntar nya äventyr. Vissa av oss kommer bo kvar hemma och gå gymnasiet hör, vissa kanske går kvar här men börjar kolla efter eget boende och andra kanske gör som jag. Flyttar en bra bit härifrån för att kunna uppfylla min dröm.
Vad ni än gör hoppas jag att det känns rätt och att det verkligen är vad ni vill, för att försöka leva någon annans dröm är meningslöst.

Dagen har varit fylld med ännu mer tårar en gårdagen, jobbiga avsked, fina sånger/tal, stipendieitdelning(där jag fick ett stipendie på 1000kr för att jag uppfört mej bra och varit ett gott föredöme:D), kramar och tillsist betygsutdelning. Jag inte de högsta tänkbara betygen men jag är nöjd ändå och som vi fått höra under en bra period nu: "ni har ingen användning av de efter ni kommit in på gymnasiet ändå!"

Puss och kram och ha en asbra sommarlov!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards