Direktlänk till inlägg 6 mars 2015

Fredag den 13e en vecka för tidigt??

Av bella bexell - 6 mars 2015 21:39

Ja rubriken talar väl lite för sej själv men för att förtydliga lite så va de så här, jag skulle hem till Gullringen idag och hade inte packat eller gjort iordning någonting alls så fick stressa lite på morgonen. Sen när jag va klar gick jag ner till terminalen och precis när bussen kommer och jag ska ta upp plånboken inser jag att jag glömt mitt kort hemma, detta betyder alltså att jag måste gå hem för att hämta det och sen stressa ner till terminalen igen. Påvägen inser jag att jag är jätte törstig så går till Börjes för att köpa en dricka och när jag ska fortsätta ner till bussen så börjar det regna..

Sen kommer nästa problem, eftersom jag fick ta en senare buss så höll jag på att missa bussen i Växjö istället.. Men jag kom med den, men jag hinner inte längre än till domkyrkan innan mamma ringer och berättar att min gammelmorfar gått bort nu på förmiddagen..

Så ja kan man inte kalla det ett rent helvete så vet jag inte vad..


Nu är jag iallafall hemma hos min familj och imorgon kommer Elin hit och jag ska få se mitt Ggoif för första gången de här året! Hoppas de vänder nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bella bexell - 26 december 2015 00:23

Ja ännu en jul har gått och jag är nu rikare både på pengar, kläder, smycken, andra materiella ting men framför allt på leenden och kärlek. De är få saker som slår när hela släkten är samlad och bara umgås! Hoppas ni haft en underbar jul och god fo...

Av bella bexell - 16 december 2015 11:16

Snart är de äntligen dags för jullov och med det tillkommer även alldeles för mycket stress. De senaste 2-3 veckorna har bestått av 511 upgiften,redovisningar och prov som skulle göras, en liten tripp till skåneland, examinationer och rep, mycket r...

Av bella bexell - 28 november 2015 20:40

Herre Jesus i himmelen vilken kaosartad dag! Först att gå upp klockan 7 (men klockan går ju en timme före här så gick upp klockan 6,?!) sen när vi va på plats på teatern där vi skulle tävla upptäckte vi rätt fort att de inte va någon annan än vi där...

Av bella bexell - 27 november 2015 21:48

Efter att ha missat både tåg och buss igår, höll på att missa flyget idag plus att mamma glömde sin mobil i taxin påväg till hotellet så är vi iallafall här och nu rullar allt på som de ska! Efter att vi kommit till hotellet var vi ute och letade ...

Av bella bexell - 23 november 2015 14:22

23/11 idag vilket innebär mindre än en månad till jullov och bara tre dagar kvar tills vi lämnar Sverige och beger oss till Rumänien. Så de kommande dagarna kommer bestå av packning, packning och lite mer packning! Och för att ladda upp på bästa se...

Ovido - Quiz & Flashcards