Alla inlägg den 20 mars 2015

Av bella bexell - 20 mars 2015 13:48

Nu har jag varit dålig på att blogga den senaste veckan så tänkte fylla i luckorna lite.
Förra veckan, torsdag-fredag, hade vi låtskrivarcamp i 24h vilket va helt galet kul! Jag är jätte nöjd med vår låt och även med gruppen jag hamnade i. Som ni alla förstår blev de inte mycket sömn då vi jobbade med låten i stort sett hela natten, sen körde vi även ett zumba pass vid ca 4 på natten, väldigt normalt, nja men som jag sa innan så hade vi skit kul! Dock kändes det inte lika kul dagen efter när man hade sovit ca 15/20min och skulle tävla till sent på fredag kvällen..

Kajsa blir tatuerad någon gång tidigt på morgonkvisten!
Sen åkte jag då hem under helgen för att tävla på fredagen och på lördagen åkte jag tillbaka och gjorde ett stopp i Växjö för att sjunga, då hade jag även med mej min nya lilla familjemedlem tillbaka, Milla??

På söndagen hände de inte så jättemycket bortsett från att jag och Minna sjöng nere på medly.

Sen va de dags för ny vecka igen. Och på tisdagen va jag och Minna i Växjö och shoppade och åt lyxmat <333 de va en bra dag!

I onsdags åkte jag hem ett par timmar för att sjunga för de som jobbar på Vimmerby sparbank för att sen några timmar senare åka tillbaka ner hit.
Igår hade vi sångexamination med temat jazz efter skolan, jag agerade Monica Zetterlund och är faktiskt rätt nöjd med min insats. Och alla ni andra, ni va fantastiska!
Här kommer lite bilder på the squad

(Sista bilden är en snap jag fick av MellB????)

Idag är de fredag igen och om ca 1,5h beger jag mej hem till Gullringen igen.
Ha en fortsatt bra dag och trevlig helg! Puss och kram


P.s Hoppas alla har vita tröjor för att stödja alla som mist ett barn och olika strumpor för att de är okej att va annorlunda idag ;) #rockasockorna

Ovido - Quiz & Flashcards