Alla inlägg under maj 2014

Av bella bexell - 23 maj 2014 16:15

Fick lite dötid så sprang en stund på stan så köpte två baby lips, ÄLSKAR DEM! Helt klart nya favoriter

Av bella bexell - 22 maj 2014 23:05

Första dagen avklarad här i Nässjö, har gått igenom alla låtar och imorgon väntar en hel dag med övning tillsammans med bandet.
Just nu ligger jag, Olivia, Ines, Emelie, Adelina och har depptalk. Supermys

Av bella bexell - 21 maj 2014 21:26

Idag är det endast en vecka kvar tills min prins kommer hem! Det känns som han har varit borta i en evighet nu..
Imorgon efter skolan åker jag till Nässjö då Stage Acedemy har en camp då vi ska få sjunga med liveband och bo på hotell och ha det allmänt mysigt, men med ett späckat schema. Inget mej emot!
Aldrig vila

Av bella bexell - 20 maj 2014 21:35

Mina vänner alltså, ni förtjänar all kärlek i världen! Ni är helt klart bäst!
Hade jag inte haft er som stöd under de här tre åren vet jag inte vad jag hade tagit mej till!
Love you<3

Av bella bexell - 18 maj 2014 22:03

Idag har jag, mamma och Alex varit i Växjö där jag va och tävlade. Det gick inte riktigt lika bra som förra helgen varken placeringsmässigt eller sångmässigt, menmen! Nu laddar jag iallafall om tills på torsdag då jag ska till Nässjö på läger och tävla på lördag på coverfestivalen där.

Imorgon får jag tillbaka min favorit jacka som jag lyckades glömma i Tingsryd för ett par helger sen <3

Blommor från tävlingen idag :)

Av bella bexell - 15 maj 2014 20:53

Idag åkte alltså Filip till Jönköping för att imorgon ta flyget till Malta..
INTE RÄTTVISST NÅGONSTANS!
Han ska alltså vara borta i nästan två veckor medans jag ska gå runt här hemma utan något att göra..
Så alla som har lust att vara typ världens underbaraste och umgås med mej så jag inte bryter ihop innan den 28:e då han kommer hem igen kan ju slå en pling eller så

Passar väl på att slänga med en liten romantisk bild från helgen i Göteborg också <3

Av bella bexell - 14 maj 2014 19:39

Va och klippte av lite av håret idag, hela 10cm faktiskt
Så såhär ser det nu

Av bella bexell - 12 maj 2014 19:07

Igår strax efter sju åkte jag, mamma och Filip till Göteborg och tuff studio där jag tillsammans med Simon Augustsson och Frida Larsson skulle ta bilder till funky kids skivfodralet.
Vi blev sminkade och fotograferingen gick bra. Efter de åkte vi till Frölunda torg för att äta och så kollade vi lite i affärerna också. När vi kom in på Gina Tricot så hittade jag en såååå fin klänning som jag ville ha MEN, den kostade 800kr så blev inget av de.
Sen när vi åkte hem så lyckades vi även få punktering också.. Men efter 2,5h så va vi på g igen

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Klänningen.. Det var kärlek vid första ögonkastet

Ovido - Quiz & Flashcards