Alla inlägg den 10 maj 2014

Av bella bexell - 10 maj 2014 10:33

Igår va jag, tillsammmans med hela familjen, i Dandery för en tävling som Stage Academy har där.
Igår va är deltävling 1 och vi var nio deltagare. Bland annat, Emelie Wåhlin, Olivia Fransson, Emma Staaf och så jag själv.
Jag sjöng Hit me with your best shot för första gången och de gick jätte bra faktiskt, så bra att jag var en av de två finalister som ska till finalen den 6/6 uppe i huvudstaden! Så sjukt lycklig jag var!!
Jag fick även se skyskraper uppträda liv för första gången och helt ärligt så grät jag nästan av stolthet när de sjöng Uptown girl. De var den låten Anton sjöng första gången vi träffades och han har utvecklats så himla mycket! Helt otroligt!
Och så fick vi även en fin hälsning av han på autografkortet;)

Idag väntar hemmamatch för A-laget och senare ikväll kommer min fiskpinne hit <3

Ovido - Quiz & Flashcards