Alla inlägg den 29 maj 2014

Av bella bexell - 29 maj 2014 21:44

Trodde att jag bara var utmattad innan när jag kom hem efter loppet men de var visst värre. Tack vare att jag överdoserat min astmamedicin så extremt så fick jag problem med andning och lite annat..
Så de blev ambulansfärd till Västervik där jag har spenderat de senaste timmarna, men nu är jag på väg hem igen!

Av bella bexell - 29 maj 2014 16:23

Idag klockan 11.00 så deltog jag för tolfte året i rad i Vimmerby loppet.
Jag började alltså springa där som fyraåring. Hur sjukt egentligen?
Så jag sprang alltså 5km, tog astma medicinen ca 15 gånger och man får ta den typ tre gånger om dagen, de här var inom loppet av en halvtimme..
Sen va de en massa människor som klippte gräset på vägen.. Ja jo men de gjorde säkert saken bättre.
Så nu mår jag skit rent ut sagt, menmen de är sånt man får ta.
Eller hur?

Ovido - Quiz & Flashcards