Alla inlägg den 30 maj 2015

Av bella bexell - 30 maj 2015 16:06

Nu är de officiellt!, jag har nu klarat av att sova själv på Frövägen för första gången. Är rätt stolt över mej själv.. Så de så.

Idag är jag och Elin i Växjö för att först ha spelning, som gick helt okej efter omständigheterna, för att sen gå på stan och nu vid 17.00 ska vi gå och kolla på Pitch perfect 2, som jag längtat efter den filmen!<33333

Av bella bexell - 30 maj 2015 16:04

Nu är de officiellt!, jag har nu klarat av att sova själv på Frövägen för första gången. Är rätt stolt över mej själv.. Så de så.

Idag är jag och Elin i Växjö för att först ha spelning, som gick helt okej efter omständigheterna, för att sen gå på stan och nu vid 17.00 ska vi gå och kolla på Pitch perfect 2, som jag längtat efter den filmen!<33333

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards