Alla inlägg den 15 maj 2015

Av bella bexell - 15 maj 2015 17:48

Halva ledigheten har snart gått och jag har hunnit med en hel del men har ändå mycket kvar att göra innan jag kan bege mej längre ner i de småländska skogarna igen.

Igår vad först mamma och jag i Linköping och det resulterade som vanligt i två mycket tommare plånböcker(fast mamma va värre än mej!!.) Först va vi på Cloetta och handlade till kisosken, sen till lager 157, sen ikano för att sen avsluta med maxi där jag va tvungen att hitta partyhattar eftersom jag skulle till Prime senare på kvällen och de va hatt-tema där.

Lite av det jag köpte och bilden längst ner köpte jag till skolavslutningen som är om bara 27dagar!

Sen va vi som sagt på Prime och innan vi gick dit va vi hos Julia. Kvällen blev jätte lyckad och jag hade superkul, kvällen va precis vad jag behövde! Så tack alla ni fina som gjorde den så bra!

Nu ska snart jag och mamma åka till Storebro för att kolla på fotboll medans Alex och pappa är på fiskepremiären.
Ha en fortsatt trevlig kväll allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards