Alla inlägg den 14 april 2015

Av bella bexell - 14 april 2015 15:38

Tänkte att jag skulle försöka att blogga lite oftare nu innan vi flyger till varmare bredgrader. Och för att vara exakt så är det bara en vecka kvar nu! Så nu börjar vi med de sista förberedelserna, har börjat lägga fram grejerna jag ska ha med mej och ikväll tänkte jag packa allt jag kan.

Men först ska jag bli klar med det jag gör nu, vilket är att spela in en låt jag, Luciana och Elin gör på musikproduktionen, måste säga att den blir rätt bra ändå. Och då min gitarrlektion är inställd ikväll så hinner jag göra lite av de läxorna jag fått att göra när vi är på Malta.

Känns bra att jag tänker positivt trots att jag haft en skitdag, det började med att jag försov mej då mitt alarm inte ringde eftersom min mobil har haft damp de senaste dagarna. Då kommer vi till problem två under dagen, eftersom min mobil haft damp ett tag tänkte jag att jag skulle testa att uppdatera den för att testa om det fungerade, men det resulterade i att mobilen inte startade igen istället... Så har varit utan mobil hela dagen men ikväll kommer Victor till tingan och då ska jag få låna hans gamla mobil ett tag tills jag har fått tag i en ny. Han har sina stunder även han!

Ha en fortsatt trevlig tisdag allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards