Alla inlägg den 13 april 2015

Av bella bexell - 13 april 2015 11:38

Lovet är över, en skolvecka har gått och nu har andra veckan börjat.

Under förra veckan hände det en del,i tisdags fick vi popcorn på Wasa, de va gott! I onsdags så var det riktigft varmt här i Tingsryd så då la jag, Minna och Caroline oss och solade, på kvällen var det zumba, vi tog årets första dopp (ihop med Linton) och sen avslutade vi dagen med pizza.    


I fredags var jag, Minna, Frida och Melanie inne i Växjö och blev barn igen, vi va nämligen på tivoli och åkte karuseller! Kanske inte va jätte smart att göra direkt efter man tryckt i sej en pizza... menmen.

I lördags kom mamma ner till Tingsryd och vi hade städdag innan vi bjöd hem några för grillkväll och i söndags var det dags för idol. Vi gick upp halv 6 för att sen stå ett ex antal timmar på stortorget i Växjö. Vi tog oss till jury två och är väldigt nöjda med våra insatser.  




Här kommer även en liten hälsning från Madde denna sega måndagsförmiddag:

VÄRLDEN BÄSTA MADDE HÄLSAR HOLA BITCHACHOS. :* 



Som avslut tänkte jag berätta om det bästa som hänt denna veckan och de är när Albin kom i mitten av veckan med rosor och choklad för att fira mej lite tidigt eftersom han åker till sSälen hela den här veckan och sen efter jag fyllt är jag på Malta. Gulle dej, tack Albin!  


Ha en fortsatt trevlig måndag!

Ovido - Quiz & Flashcards