Alla inlägg den 30 september 2014

Av bella bexell - 30 september 2014 12:28

Ännu en ny vecka här i Tingsryd och hösten är verkligen här nu. Nästan så de är dags att börja räkna ner dagarna till höstlovet!

Nu i helgen var jag hemma i gullringen och i fredagskväll träffade jag Jocke & Emma, i lördags kollade jag först på Alex fotbollsmatch, var inne i stan med mamma, övade inför ett dop jag ska sjunga på om två veckor, kollade på A-lagets sista hemmamatch och sen jobbade jag och mamma på pumpen. Hon i baren och jag fick testa på Singing with dj, 

det avr skit kul och jag hoppas att jag får göra om det i vår nån gång!

Sen i söndags så träffade Asse, Simon, Isabel och Ronja och vi gick till Palma och åt, mitt undebara Palma<3

Införskaffade även två par ny skor i helgen, ett par rosa och ett par blåa högklackade. Lever numera efter "vem behöver pojkar när man kan köpa skor?".


Idag kommer Erik Lidbom och Andreas hit och håller i en föreläsning hela eftermiddagen och efter det tänker jag lägga mej och kolla film hela kvällen, känner att jag behöver lite ensamtid efter att ha varit översocial i över en månad nu..


Ovido - Quiz & Flashcards