Alla inlägg den 13 september 2014

Av bella bexell - 13 september 2014 20:12

Är nu tillbaka en sväng i Gullringen efter två helt fantastiska dagar i vår underbara huvudstad.
Dagarna har beatått av mestadels sång eftersom jag åkte upp för att vara med i finalen av Stage academys final av tävlingen artist 2014. Vi var åtta stycken som tagit oss dit och de va 300 som sökte så trots att de inte blev någon pallplats så är jag jätte nöjd och stolt ändå!
Jag sjöng 2 gånger igår, Hit me with your best shot & Slå mej hårt i ansiktet, och en dag idag och då blev det slå mej hårt i ansiktet.
En som däremot tog pallplats var min underbara sambo Melanie som kom på en tredje plats! Hon var superduktig och är så glad för hennes skull!

Förutom sång har det även blivit en hel de shopping så jag tänkte fota allt och lägga upp bilder på de imorgon. Och så bodde vi ju hos släktingar som bor i Trångsund så vi satt och åt kinamat igårkväll och hade det jätte mysigt!

Nu ska jag fortsätta att försöka hänga med i speedwayen och ha spendera lite tid med familjen innan jag åker hem till Tingan imorgon. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards