Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av bella bexell - 25 oktober 2014 21:58

Idag har jag fått uppleva min alldeles första examination på världens bästa skola. Jag är super nöjd med vårt uppträdande och alla andra var också så sjukt grymma!!

Nu ligger jag i soffan framför tv tillsammans med Alex och bara njuter av att vara hemma i Gullringen igen och den här gångern ska jag va här i en hel vecka! Nu har vi äntligen gått på höstlov och jag tänker spendera mitt lov med familj, släkt och vänner. Sen avslutar jag lovet med att åka upp till Stockholm för att sen gå på Finlandsfärjan där stjärnskotts finalen kommer att hållas den 2-3 november. LÄNGTAR SÅ!

Ha en fortsatt trevlig helg, nu tänker jag fortsätta att kolla på What´s your number med kära lillebror och min mysiga kisse <333

Ovido - Quiz & Flashcards