Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av bella bexell - 22 oktober 2014 23:23

Sista skolveckan innan väldigt behövligt höstlov.
I måndags fyllde min underbara lillebror hela 13 år och kan du äntligen kalla sej för tonåring. Min lilla pojke börjar bli stor <3
Igår hade en kille i 2an fixat en kväll på kv(kulturverkstan) för oss amb elever så de va bland annat Open Stage och så bjöd de på fruktsallad och glass<3333
Idag har jag haft min andra gitarr lektion och otroligt nog känns de faktiskt som om jag lär mej något, blir nästa lite stolt över mej själv!

Imorgon är de dags för muntlig redovisning på svenskan, städdag och teater och på fredag kommer mamma och Alex hit och på lördag är det dags för vår första eximenation!(stavning på de är osäkert.)
Sen blir de en hel vecka hemma i Gullringen med familj, släkt och vänner <3

Min fina kille <3333

Ovido - Quiz & Flashcards