Alla inlägg under juli 2014

Av bella bexell - 9 juli 2014 18:48

Idag har de som inte fick ske skett.. Fina Felicia har idag lämnat oss för att istället bli en av de vackraste änglarna i himlen.
Även om du har haft en riktigt tuff period nu så är de alltid den hör Felicia jag kommer tänka tillbaka på. Du var alltid så snäll och uppmuntrande så fort nått hänt.. Du ville alltid alla gott och att du har behövt gå igenom allt de här och behövt strida mot den här hemska sjukdomen är inte rättvist på något sätt! Men du kommer alltid finnas kvar i våra minnen och i våra hjärtan<3
Och jag kan lova att din cover på Utan dina andetag går varm hemma och tårarna rinner..
Vila i frid <3

Av bella bexell - 7 juli 2014 21:43

Nu har vi kört första kulturkvällen nere vid Warmbadhuset och det har gått jättebra! Vi har haft fint väder och mycket folk.
Och jag klarade konferencier biten relativt bra också, en extrem lättnad!

Så nu har vi tre måndagar kvar 14/7 21/7 28/7 hoppas ni kommer!

Obs

Av bella bexell - 6 juli 2014 21:07

Upptäcker alltid stavfelen efter att jag bloggat.. Haha men de är sommarlov så lite fel får de bli ibland;)
Hann* ska de självklart stå istället för har

Av bella bexell - 6 juli 2014 21:05

Har nu kommit hem från paradiset.. Men vi fick ett par soliga timmar innan vi åkte iallafall. Så vi har bada, fota och äta lunch hos familjen Kyldahl.
De känns som Björkö är mitt andra hem och familjen Kyldahl min extra familj, de är så underbara allihop!

Men nu är det snart måndag och de betyder jobb och första kulturkvällen vid Warmbadhuset för i år. De får ni inte missa! Och passa på och följ oss på instagram också, @warmbadhusetskultutkvallar !

Av bella bexell - 5 juli 2014 18:17

Nu är jag äntligen på mitt underbara Björkö igen!! Önskar innerligt att jag kunde stanna föralltid. Hela förmiddagen har vi haft stekande sol och även nu när solen gått i moln så är de fortfarande super fint!

Idag har bland annat jag, Melanie och skyscraper sjungit två gånger på Björkö dagen som fölls på resturang Seaside, som är jätte mysigt!

Lite bilder på oss som sjöng i omgång två idag.

Av bella bexell - 4 juli 2014 22:47

Varit och tävlat i Valdemarsvik idag, med bland annat Emelie Wåhlin som faktiskt vann hela tävlingen! Hon va super duktig och jag är så glad för hennes skull, ingen är så värd denna vinst som hon!
Hon sjöng If I ain't got you och själv körde jag Rise like a phoenix för första gången i en tävling och förhoppningsvis blir de inte den sista.

Av bella bexell - 2 juli 2014 23:08

Ikväll har jag varit på ett mysigt ställe mitt ute i skogen och sjungit allsång.
Passade då på att smyg testa lite nya låtar som jag antagligen kommer köra på Björkö i helgen också.

Joel Gunnarsson var även med på allsången och måste bara säga de att vilken otrolig röst han har! Han kan gå långt om han vill, helt klart!

Godnatt folket!

Ovido - Quiz & Flashcards