Alla inlägg den 12 juli 2014

Av bella bexell - 12 juli 2014 20:33

Idag var det dags för stjärnskott i Västervik och i slutet av dagen stod jag, Linnéa Rosenlund och Mollie Knutsson i dagsfinal. Och namnet i det sista guldiga kuvertet var: ISABELLA BEXELL!!
Jag är så tacksam och glad för att så många tror på mej!
Och inte nog med att jag nu kommer få delta i finalen som är i september, jag fick även förtur att få träffa Anton Ewald!! Och för er som inte redan vet de så kan jag berätta att han är riktigt snygg!!
En helt undebar dag och jag går på moln!

Även pappa fick gå upp på scenen, dock va inte hans framgångar så stora, han kom sist..

På de här två bilderna har ni mej tillsammans med Sofia Blomé som är den underbaraste kvinnan jag känner! Tycker om henne så mycket! <3

Ovido - Quiz & Flashcards