Alla inlägg den 7 maj 2014

Av bella bexell - 7 maj 2014 21:24

Råkade glömma en väldigt viktigt tjej förut, nämligen Tilda Anvemyr!
Underbara unge, du får mej alltid på bra humör och längtar tills fredag då vi ses igen <3

Av bella bexell - 7 maj 2014 20:57

Har kolla igenom en massa bilder nu under kvällen och hittade ett par på mej, Matilda Lundberg, Max Möck, Nils Målberg, Anton Kyldahl och även Hanna Ferm som igår deltog i delfinal 2 i talang, bilderna är tagna på en julkonsert i Göteborg för två år sedan.
Och tårarna började rinna.. Tack vare musiken har jag träffat så många underbara människor som jag aldrig skulle träffat annars!
Sen är det även så att jag inte vet hur mycket jag kommer kunna gå hos min underbara sångcoach Marie Jacobbson i Göteborg till hösten då jag inte längre kommer bo hemma och det är oftats på tillställningar hon har som vi alla träffas och nu kanske de bara ta slut.. Inte konstigt att man blir så ledsen. Sen har jag ju även många andra nära vänner som jag fått tack vare musiken Olivia Fransson och sist men absolut inte minst, Melanie Espinoza Wolf. Det är nog en av de allra närmaste(tillsammans med Matilda) som jag även slänger in lite bilder på.

Jag vill iallafall att alla ni som har blivit mina vänner under dessa år som jag hållit på musiken ska veta att ni har alla betytt något alldeles speciellt för mej och jag älskar er så mycket allihop! <3

Ovido - Quiz & Flashcards