Alla inlägg under juli 2013

Av bella bexell - 13 juli 2013 20:59

Hallå allihop! Imorse for hela familjen plus Petter till Öland för jag skulle ännu en gång delta i stjärnskott. Det gick minst lika bra idag, fick en andra plats igen och Erik Saades maneger berömde mej enormt och Sofia(en som jobbar på Lingman&Co) sa att jg till och med va bättre idag än i torsdags och att hon tycker att jag ska va med på en deltävling, tredjegången gilt eller va är de man säger? ;)
Haha har allafall haft en jätte bra dag med underbart väder och fantastiskt sällskap. Går ich lägger mej strax och taggar rep inför konserten imorgon!

Lite bilder från dagen på mej, Tommy Körberg och Albin Palmgren.

Av bella bexell - 11 juli 2013 21:25

Kommit hem från Västervik för ett tag sen där jag har varit och tävlat i stjärnskott idag. Och för första gången på jätte länge gick jag till dagsfinal! Vann dock inte men jag är jätte nöjd plus att jag får en chans till på lördag då vi ska på stjärnskott igen fast på Öland.

Av bella bexell - 9 juli 2013 22:57

Har hunnit med en hel del idag, cyklat två mil(till och från flaka) och badat/solat där med Emelie och Nellie. Sen va jag med Emelie och red och de gick faktiskt förvånansvärt bra! Jag åkte ju inte av hästen och jag dog inte så helt värdelös kan jag inte varit :) sen när jag kom hem va de tydligen släktträff hos oss för pappas kusin och hans familj från Hjo va här och hela Marinas och Mattias familj plus grannarna snet över va här.. Så blev att underhålla barnen för min del.. Menmen de va kul de med :)
Godnatt på er!

Av bella bexell - 8 juli 2013 20:25

Dagens inköp ifrån Linköping. Blev även lite grejer till nya badrummet som pappa håller på med, bland annat bubbelbad :D inte helt fel!

Av bella bexell - 5 juli 2013 19:18

Har haft en bra dag i Valdemarsvik och nu sitter jag i bilen på väg mot mitt underbara Göteborg, sååå lycklig just nu!

Tina Jaxen

Ines Hissan

Cornelia Lindell

Linnéa Rosenlund

Av bella bexell - 1 juli 2013 21:01

Har varit i alv idag och kollat nya emil miljön bland annat, och idag började de inte spöregna så vi kunde faktiskt kolla klart :)
Nått som inte är lika kul är att jag tror mamma smittat mej för nu har jag fruktansvärt ont i halsen också.. Och jag ska sjunga både fredag oh lördag :/ hoppas jag blir bättre tills dess

Ovido - Quiz & Flashcards