Alla inlägg den 21 juli 2013

Av bella bexell - 21 juli 2013 22:10

Känns skönt att va hemma igen efter ett par dagar borta, det började med Varberg i torsdags då jag va med i stjärnskott och vann!, efter de sov vi hos pappas moster Mona som bor där, i fredags så drog vi först en sväng till Ullared innan vi försatte till familjen jeansen som vi skulle sova hos. Men inte nog med de, i fredags firade jag och Filip 10 månader! Sjukligt va tiden går fort <3
Sen i lördags tävlade jag i Strömstad men där gick de så där, gick inte till final men va ändå ganska nöjd och efter de blev de 5 timmars bilresa hem.. Och idag har jag bara tagit de lugnt. Filip sov här inatt också så vi va vid dammen och bada med mamma och Alex en sväng innan han skulle hem. Så nu avslutar jag dagen med filmmys med mamma och Alex, ha't gutt allihop

Ovido - Quiz & Flashcards