Alla inlägg under maj 2013

Av bella bexell - 4 maj 2013 11:25

Påväg upp till Linköping för att kolla match mellan Gullringen-Linköping.
Kom igen killar, 3poäng ska hem!!!

Av bella bexell - 2 maj 2013 10:49

Ligger i sängen och kollar på twillight, lär nog ligga här nästan hela dagen.
Hade feber och ont i kroppen igår så är hemma idag och tar de lite lugnt, men mår bra idag så imorgon blir de skola igen! :)
Ska till frissan sen och klippa bort mitt slitna hår, ÄNTLIGEN!!!

Av bella bexell - 1 maj 2013 13:33

Ny månad, de går fort nu. Bara 44 dagar kvar till sommarlov sen har vi bara ett år kvar.

Valborg igår firade jag inte som planerat i Karlstad utan hemma hos Adela ihop med Ebba, Adela, Filip, John, Gabbe, Asse och Alexander.
Men de va helt okej de med, bästa Valborg nånsin. Men smart som jag är råka jag radera nästan alla kort jag tig igår.. Men några har jag kvar! :D

Ovido - Quiz & Flashcards