Alla inlägg under maj 2013

Av bella bexell - 16 maj 2013 20:53

Har varit en bra dag med fint väder!
De har varit chill i skolan och sen när jag kom hen åkte jag nästan direkt till Linnéa och tränade på lite låtar inför höstens projekt(vet att de är långt kvar men man måste börja i tid). Tränade i typ 2 timmar så är hemma nu och har ätit och ska snart göra mej klar för min dejt med sängen min <3
Ha de bra och sov gott!

Av bella bexell - 15 maj 2013 19:57

Jobbig dag idag.. Har sovit ett par timmar nu efter att jag kom hem. Jag brukar inte sova så här om jag inte är sjuk!.. Kanske håller på att få nån förkylning eller nått liknande?
Är även ganska trött på skolan just nu.. De går trögt. Men de positiva med alltför ju att de bara är 30 dagar kvar till sommarlov! :D det ser jag fram emot! Nehe nu ska jag kolla glee sen ska jag sova, igen.

Av bella bexell - 13 maj 2013 15:26

Har haft ett äckligt matte prov idag som jag inte förstod mycket av.. Eller jag fattade A-delen men B-delen hängde jag inte med på alls..
Menmen, ska hen till Filip och vi ska göra pannkakor sen så de gör mej väl förhoppningsvis lite gladare :) ha en bra dag alla fina!

Av bella bexell - 12 maj 2013 20:45

Idag har jag och mamma varit i ALV, men de va inte riktigt samma sak när de inte är högsäsong. Menmen, sen va vi hemma och åt och sen va vi och kolla på b-laget som spelade i södra vi. När vi kom hem drog jag ut och sprang och nu ser jag på mästarnas mästare innan jag ska in i duschen sen blir de att dejta sängen lite.
Gulligt sms jag fick av min älskling efter att ha varit på fotboll 5/6 gånger den här veckan

Av bella bexell - 10 maj 2013 19:25

Halva långhelgen snart slut..
Har sprungit Vimmerby loppet för 12:e året, sprang 5km för första året och tog mej faktiskt runt så ska inte klaga!
Sen har Filip varit här och sovit här, och även John och Gabbe. Vi har varit ute och åkt lite moppe och lekt coola osv.. Haha nä men de har varit kul. Sen va jag, John och Gabbe varit i simhallen en sväng och nu sitter jag och mamma oh väntar på att let's dance ska börja :) ha de bäst!

Av bella bexell - 8 maj 2013 09:44

Igår kom mina små älsklingar från Victoria secret hem. Så va jätte lycklig igår! :D va även och kollade när Alex när han spela match, dock förlora dom men de va trevligt ändå.
Nu idag är de A-lagsmatch och tre poäng ska hem!!
Lycka <3

Av bella bexell - 6 maj 2013 15:35

Hemsk dag.. Måndag, inget kul.. Fysik prov som gick åt helvete, matte nu och tandläkaren efter skolan.. Jihde va kul!
Rädda mej någon?!

Av bella bexell - 4 maj 2013 17:09

De blev förlust med 2-1 idag.. Men dom spelade jätte bra.
Har haft Justin i lurarna hela vägen hem, kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards