Alla inlägg under april 2013

Av bella bexell - 5 april 2013 13:49

Nu har Molly och jag haft food arter food. Och nu blev de en liten sleep efter food food. Hahaha! För er som inte vet va food food är så ska jag förklara de, de är när man käkar godis efter maten och då äter mer än vad man gjorde under maten.haha, nu är vi nere hos Annamia och va vi ska göra vet vi inte än.. Hmm. Skriver mer om de sen

Av bella bexell - 4 april 2013 22:30

Jaha.. Då va dagen snart slut.. Har hunnit med mycket.
Vi åkte upp till stockholm vid 8 sen va vi framme typ halv 1 och vid halv 2 så kom dom sista. Då åt vi, packade upp och sjöng/valde låtarna vi hade med oss. Sen skulle de komma en "hemlig gäst" och de va OSCAR ZIA!! Tog kort och fick autograf och så. Sen grillade vi och sen så satt jag, Molly, Anton, Max och Ellen på övervåningen och åt godis, kolla film, skratta och va allmänt sociala.. Haha ne men nu ska vi sova. Puss alla <3

Av bella bexell - 4 april 2013 10:31

Nu har vi precis varit och sträckt på benen i Nyköping, nästa gång vi stannar så är vi framme på campen! :D såååå lycklig!!

Av bella bexell - 3 april 2013 20:47

Typ tredje gången jag bloggar idag.. Men ville bara tacka Lucas Norlin och Isabell Karlsson som förgyller min kväll genom att gilla alla mina bilder på instagram. Haha kul kvällsnöje ;)

Av bella bexell - 3 april 2013 14:02

Lite grejer jag köpt dom två senare dagarna

-Tre par trosor
-Mobilskal
-Sminkborttagning
-Skor
-Ansiktsvatten

Av bella bexell - 3 april 2013 08:45

Imorgon är dagen som vi så länge väntat på, imorgon bär de av mot Stockholm!!
Får äntligen träffa alla igen och göra de jag älskar. Livet är helt underbart just nu!! <3

Av bella bexell - 2 april 2013 19:37

Varit hos Filip sen igår kväll, vill spendera så mycket tid jag bara kan med honom med tanke på att jag inte kommer va hemma mycket alls under hela april.. Nu i veckan torsdag-söndag är jag i Stockholm på stage academy camp och sen på måndagskvällen åker mamma och jag upp till Stockholm igen för på tisdagen ska jag tävla i sjöstjärnan på Ekerö linjen. Helgen efter de, 12-14 april, ska vi iallafall åka till Ljungby ihop bara han och jag. De kommer bli toppen kul! :D
Nehe om man skulle göra nått med livet.. Hejhej, Bella

Hatar känslan ?

Av bella bexell - 1 april 2013 14:07

OM JAG BARA KUNDE FÅ STANNA KVAR HÄR!!
Ingen snö, solen skiner och de är 8 plus grader. Fyfan säger jag bara..
Men nu är vi påväg hem iallafall, har varit hos Marie på ljuva toner och spelar in mitt parti på Jet lag som jag ska sjunga med Max på sommar konserten. DET KOMMER BLI GRYMT!
Nu ska vi först till Jönköping, A6, oh äta och handla sen ska jag till Filip och sova där inatt. Underbara liv!
Plus att jag inte har blivit lurad än idag! :D de känns bra :D Ha de gött alla fina.

April april, Bella

Ovido - Quiz & Flashcards