Alla inlägg under april 2013

Av bella bexell - 17 april 2013 15:52

*oseriös bild va de här*

Av bella bexell - 16 april 2013 07:53

Igår va de skola igen.. Efter skolan gick jag, Melinda och Kevin till gymnasiet för att se om de fanns nån ledig danslokal, de fanns de dock inte.. Men efter en stund kom Ebba och Adela så då gick vi upp till klädförådet och testade massa snygga kläder och kostymer och skit.
Sen blev en lokal ledig så jag, Melinda och Ebba dansade lite innan vi skulle på friskis. Så jag kom hem lite över 8 då gjorde jag fruktsallad och myste i min ensamhet eftersom jag inte hade Filip med mej hem..
Aja, ha en bra dag :)

Av bella bexell - 14 april 2013 12:12

Hellu! Jag skrev ju inte efter talangtävlingen igår. Jag skrev ju de att de inte gick så bra och jag inte va så nöjd men, JAG VANN! Fatta att JAG vann! Helt sjukt.. Så jag är nu 500kr rikare :D och självkänslan höjdes nått extremt!


Sen igår va vi även och hälsade på Filips farfar på sjukhuset och va och handla lite med hand syster och så. Så sov vi hos Filips farmor och kollade igenom massa kort på Filip när han va liten. Och nu ska vi snart åka hem.
Och imorgon är de skola igen.. Usch..

Av bella bexell - 13 april 2013 18:47

Hellu, sitter just nu och chillar efter jag va uppe och sjöng på talangtävlingen i Osby, de gick sådär måste jag väl säga.. De märks att halsen inte är helt okej än, tyvärr. Men va gör man? Jo, bara kör!!
Åh jag vill verkligen verkligen sova nu..

Av bella bexell - 10 april 2013 16:02

2 dagar till Ljungby
3 till Osby
8 tills jag fyller år
10 tills konfaläger
13 till Belive konsertern
Och 18 tills jag konfemeras. Plus att jag har några sång böjningar där emellan också. De rullar på nu!

Av bella bexell - 9 april 2013 09:25

Nu går vi snart på båten mot Ekerö, nu blir de tävling. Jihu! <3

Av bella bexell - 8 april 2013 19:46

Jaha. Då va man påväg upptill Stockholm ännu en gång.. Haha känner att jag aldrig är hemma nu för tiden. Menmen.. Imorgon bitti vid ca 07.00 går bussen till Ekerö och sjöstjärnan, vet att Tilda Anvemyr ska va med oh de ska bli kul att ses igen för har inte träffat henne på ett år..
Hoppas att allt går bra med halsen och så vidare imorgon. Puss på er alla fina!

Av bella bexell - 7 april 2013 09:37

Sista dagen på campen.. Har lite hemlängtan och saknar alla mina fina där hemma, men jag kommer sakna alla här!.. :/
Menmen, de är bara fokusera på sista lektionen nu sen köra järnet på framträdandet sen och åka här ifrån med ett leende på läpparna.

Vi har haft fullspäckat schema så har knappt hunnit med att tänka, men Eddie Razaz har varit här och Rasmus Eriksson och så har vi blivit indelade i grupper och framfört låtar ihop. Har haft så himla kul!! Är så lycklig.. <3

Ovido - Quiz & Flashcards