Alla inlägg den 22 augusti 2015

Av bella bexell - 22 augusti 2015 16:24

Mina två lediga veckor på sommarlovet är snart över och nu är det bara några få timmar tills skolan börjar och bara några timmar kvar tills jag befinner mej i Tingsryd igen.

De sista två veckorna har dock varit fullspäckade. Först var jag ju en sväng till Örebro där jag och Elin inte gjorde annat än att äta, sova och snacka skit, underbart!

Sen var jag bara hemma en dag innan vi åkte tll Vetlanda för att hämta upp Minna som besökte metropolen Gullringen i ett par dagar.

Igår hade vi personalfest på Pippi hotellet och självfallet vann mitt lag 5kampen, vad annars liksom?? Sen gick vi till Monte Carlo och åt innan vi begav oss hemmåt.
Hitills idag har dagen bestått av fotboll och tv-serier och ikväll är de dags för jobb på örs!

Och imorgon spenderar jag alltså de sista timmarna i Gullringen för den här sommaren, äntligen!

Ovido - Quiz & Flashcards