Alla inlägg den 2 juli 2015

Av bella bexell - 2 juli 2015 23:40

De senaste dagarna har varit kanonbra!
Igår hade jag ett 8h arbetspass först på Pippi hotellet och sen på Bakfickan. Sen när jag slutade åkte jag, mamma, Alex, Mathilda och några kompisar till mamma och deras barn till Växjö för att kolla på Carcamo som startade sin sommar turne på hemmaplan och de va verkligen med bravur! Sen till huvudakten, Norlie KKV. Jag finner inga ord... Det är nog bland de bästa jag sett och då har jag ändå sett en del i mitt ännu korta liv!

Sen efter en underbar kväll i Linnéparken med underbart väder och superbra sällskap så blev jag och Mathilda kvar ett tag i Växjö medans de andra åkte hem för att sen ta bussen hem, hem till mitt fina Tingsryd! De kändes underbart att vara där igen trots att de bara va en kort visit. Imorse var vi först på skolan en sväng så jag fick chansen att visa upp amb för Mathilda och då fick jag även träffa Mange och LenaMarie igen, och att se de värmde så oerhört i hjärtat!
Sen gick vi ner till Börjes för att äta lite frukost och självklart blev de räkmacka, den satt rätt fint där måste jag säga!
Sen tog vi bussen till Växjö för att gå några timmar på stan och trots att plånboken inte blev så glad så va de ändå en toppendag!

Och nu sitter jag hemma hos mamma i soffan och ska snart gå och lägga mej för imorgon är de dags att jobba igen! Men på kvällen ska de "gamla" gänget från högstadiet(plus Luciana som kommer imorgon *överexalterad*) ses och grilla, bada och bara ha de mysigt!

Men nu ska jag sova, godnatt allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards