Alla inlägg den 23 november 2015

Av bella bexell - 23 november 2015 14:22

23/11 idag vilket innebär mindre än en månad till jullov och bara tre dagar kvar tills vi lämnar Sverige och beger oss till Rumänien. Så de kommande dagarna kommer bestå av packning, packning och lite mer packning!

Och för att ladda upp på bästa sett så åkte jag hem i helgen för att umgås med familjen och bara koppla av, superhärligt med tanke på vilken hemlängtan jag haft den senaste tiden.   

Så va har hänt under helgen då? Jo mamma och jag va och såg nya Hunger Games filmen, jag va med pappa, Alex och Anna på årsfest med fiskeklubben hemma och sen har jag egentligen bara tagit de lugnt.    


Nu ska jag sätta mej och försöka göra en affärsplan till mitt och Elins UF företag, men när vi ändå är inne på de ämnet så kör vi en tb till förra helgen när vi va i Örebro, Ritz, där vi hade vår första spelning!  


Fortsatt trevlig dag allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards