Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av bella bexell - 3 augusti 2014 21:19

Jaha idag har vi alltså haft 33 grader i skuggan här hemma, I SKUGGAN!? Fattar ni hur varmt det är i solen då?

Så eftersom värmen har varit så brutal idag har jag inte kunnat legat i solen hela dagen så jag har passat på att läsa lite i "Femtio nyanser av honom", och jag trodde att Camilla Läckbergs böcker var det bästa jag läst men det var innan jag började läsa den här boken! Längtar så efter filmen som kommer på bio alla hjärtans dag 2015.


Och nu börjar det verkligen dra ihop sej till nästa kapitel i mitt ännu korta liv. Idag flyttade Filip till Husqvarna och om cirka två veckor far jag med mitt flyttlass till Tingsryd. Allt kommer verkligen gå väldigt snabbt de här veckorna.

Så jag får följa Ingela och Göran Nachtweijs ord "Njut varje minut". Och börja packa & hitta lägenhet snart kanske...

Ovido - Quiz & Flashcards