Alla inlägg den 9 juni 2014

Av bella bexell - 9 juni 2014 07:54

Efter klassresan i Göteborg så drog vi raskt upp till huvudstaden på söndagsmorgonen då de va dags för finalen av Dandelion talents som jag lyckades komma till efter att jag var en av de två som vann deltävling 1 för några veckorn sedan.
Det var alltså den andra finalen jag deltagit i och jag måste erkänna att jag va super nervös!
Men som många säkert har läst på instagram och Facebook så gick de faktiskt hela vägen igår. När tävlingen var slut så stod jag som vinnare, och hur sjukt är inte det? Lilla Bella från gullringen åker upp till Stockholm och vinner.
Det var tre fjärdeplatser, en tredje, en andra och en första plats och när de sagt alla förutom första och andra så stod jag och Tilda Anvemyr kvar. Vi stod och kramphökl varandras händer och både tror att den andra kommer ta hem det så när Micke sa mitt namn brast jag i tårar och Tilda säger "Jag aa ju de!". Det var nog ett av de bättre ögonblicken jag varit med om någonsin! <3

Nu sitter jag på bussen för att påbörja min allra sista vecka i grundskolan någonsin. Även den tanken får me jag bli lite tårögd.. Allt har gått på tok för snabbt!

Ovido - Quiz & Flashcards